Mahkeme Büro Sekreterliği Programı
Bölüm Tanıtım Filmi: https://youtu.be/aJLt9m8s1rU
Bölüm Hakkında: Mahkeme büro hizmetleri ve sekreterliği programının temel amacı, çağdaş ve evrensel değerler ışığında, adaletin gecikmeden ve sağlıklı bir biçimde oluşturulmasını sağlamaya çalışacak, nitelikli ve profesyonel ara insan gücü gereksinimini karşılayabilecek ve adalet hizmetlerinin yürütülmesine etkin katkı sağlayacak elemanlara büyük ihtiyaç duyulması sebebiyle üst seviyede bir bilgi birikimine ve uygulamanın getirdiği sorunları çözme yeteneğine sahip ara elemanlar yetiştirmektir. Alanında nitelikli ve profesyonel ara eleman olarak mezun olan öğrencilerimiz özellikle avukatların yanında çalışarak hukuksal sorunların çözümünü daha kolay hale getirecek ve adaletin gerçekleşmesine katkıda bulunacaktır. Programımız; uygulamalı eğitim alanları, fiziki eğitim altyapısı, alanında deneyimli öğretim kadrosu ve modern kampüs ortamında, mahkeme büro yönetimi ve sekreterliğinde ihtiyaç duyulan insan gücünü yetiştirmektedir.
Eğitim ve Öğretim Modeli: 4 Yarıyıl yüz yüze eğitim ve 30 iş günü zorunlu staj şeklindedir.
Öğrenim Ücreti: Yasal öğrenim süresi sonuna kadar (4yarıyıl) katkı payı ve öğrenim ücreti bulunmamaktadır.
Yükseköğretim Programının Bağlı Bulunduğu Birimin Yeri: Bölümümüz Burdurun Ağlasun İlçesinde yer alan Ağlasun Meslek Yüksekokuluna bağlıdır.
Eğitim ve Öğretimin Nerede Gerçekleştirileceği: Eğitim ve Öğretim Ağlasun Meslek Yüksekokulu Hizmet binasında gerçekleştirilmektedir.
Hazırlık Sınıfı: İsteğe bağlı yabancı dil hazırlık sınıfı uygulanmamaktadır.
Program Akreditasyonları: Programın akreditasyon anlaşması yoktur.
Yurt: İlçede Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmamaktadır. Ancak öğrencilerin konaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyon bulunmaktadır.
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı
Bölüm Tanıtım Filmi:https://youtu.be/aJLt9m8s1rUhttps://youtu.be/aJLt9m8s1rUhttps://youtu.be/aJLt9m8s1rU
Program Hakkında: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümünün amacı; hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, yazıları on parmakla, bakmadan, süratle yazabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.
Büro yönetimi veYönetici Asistanlığı programını başarıyla tamamlayan mezunlarımıza, “Büro Yönetimi Meslek Elemanı” unvanı verilmektedir. Mezunlarımız, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı alanında özel kurum ve kamu kuruluşlarında istihdam imkânı bulabilmektedir. Meslek elemanları, yöneticinin istediği yazıları yazma, matematik işlemleri gerçekleştirme, grafikleri bilgisayar ortamına aktarma, yöneticinin toplantı, randevu, seyahat, davet vb. etkinliklerini düzenleme, gelen ve giden yazıları dosyalama, yazıları yöneticiye iletme gibi görevleri üstlenmektedir.
Eğitim ve Öğretim Modeli: 4 yarıyıl yüz yüze eğitim ve30 iş günü zorunlu staj şeklindedir.
Öğrenim Ücreti: Yasal öğrenim süresi sonuna kadar (4yarıyıl) katkı payı ve öğrenim ücreti bulunmamaktadır.
Yükseköğretim Programının Bağlı Bulunduğu Birimin Yeri: Programımız, Burdur’un Ağlasun İlçesinde yer alan Ağlasun Meslek Yüksekokulu’na bağlıdır.
Eğitim ve Öğretimin Nerede Gerçekleştirileceği: Eğitim ve Öğretim, Ağlasun Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirilmektedir.
Dikey Geçiş Olanakları:
Hazırlık Sınıfı: İsteğe bağlı yabancı dil hazırlık sınıfı uygulanmamaktadır.
Program Akreditasyonları: Programın akreditasyon anlaşması yoktur.
Yurt: İlçede Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmamaktadır. Ancak öğrencilerin konaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyon bulunmaktadır.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Ağlasun Meslek Yüksekokulu
Çınar Mh. Atatürk Cd. No:7 15800 Ağlasun - BURDUR
+90 248 213 80 00
+90 248 213 80 10
aglasunmyo@mehmetakif.edu.tr
© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi