HukukBüro Sekreterliği Programı
Bölüm Tanıtım Filmi: https://youtu.be/aJLt9m8s1rU
BölümHakkında: Hukuk büro yönetimi ve sekreterliği programının temel amacı, çağdaş ve evrensel değerler ışığında, adaletin gecikmeden ve sağlıklı bir biçimde oluşturulmasını sağlamaya çalışacak, nitelikli ve profesyonel ara insan gücü gereksinimini karşılayabilecek ve adalet hizmetlerinin yürütülmesine etkin katkı sağlayacak elemanlara büyük ihtiyaç duyulması sebebiyle üst seviyede bir bilgi birikimine ve uygulamanın getirdiği sorunları çözme yeteneğine sahip ara elemanlar yetiştirmektir. Alanında nitelikli ve profesyonel ara eleman olarak mezun olan öğrencilerimiz özellikle avukatların yanında çalışarak hukuksal sorunların çözümünü daha kolay hale getirecek ve adaletin gerçekleşmesine katkıda bulunacaktır. Programımız; uygulamalı eğitim alanları, fiziki eğitim altyapısı, alanında deneyimli öğretim kadrosu ve modern kampüs ortamında, hukuk büro yönetimi ve sekreterliğinde ihtiyaç duyulan insan gücünü yetiştirmektedir.
Eğitimve Öğretim Modeli: 4 Yarıyıl yüz yüze eğitim ve 30iş günü zorunlu staj şeklindedir.
ÖğrenimÜcreti: Yasal öğrenim süresi sonuna kadar (4yarıyıl) katkı payı ve öğrenim ücretibulunmamaktadır.
YükseköğretimProgramının Bağlı Bulunduğu Birimin Yeri: BölümümüzBurdurun Ağlasun İlçesinde yer alan Ağlasun Meslek Yüksekokuluna bağlıdır.
Eğitimve Öğretimin Nerede Gerçekleştirileceği: Eğitimve Öğretim Ağlasun Meslek Yüksekokulu Hizmet binasında gerçekleştirilmektedir.
HazırlıkSınıfı: İsteğe bağlı yabancı dil hazırlıksınıfı uygulanmamaktadır.
ProgramAkreditasyonları: Programın akreditasyon anlaşmasıyoktur.
Yurt: İlçedeKredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmamaktadır. Ancak öğrencilerin konaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyonbulunmaktadır.
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı
Bölüm Tanıtım Filmi:https://youtu.be/aJLt9m8s1rUhttps://youtu.be/aJLt9m8s1rUhttps://youtu.be/aJLt9m8s1rU
Program Hakkında: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığıbölümünün amacı; hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerinikarşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımındauzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyiinsan ilişkileri kurabilen, yazıları on parmakla, bakmadan, süratle yazabilen,her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip,yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.
Büro yönetimi veYönetici Asistanlığı programını başarıyla tamamlayan mezunlarımıza, “BüroYönetimi Meslek Elemanı” unvanı verilmektedir. Mezunlarımız, Büro Yönetimi veYönetici Asistanlığı alanında özel kurum ve kamu kuruluşlarında istihdam imkânıbulabilmektedir. Meslek elemanları, yöneticinin istediği yazıları yazma,matematik işlemleri gerçekleştirme, grafikleri bilgisayar ortamına aktarma,yöneticinin toplantı, randevu, seyahat, davet vb. etkinliklerini düzenleme,gelen ve giden yazıları dosyalama, yazıları yöneticiye iletme gibi görevleriüstlenmektedir.
Eğitimve Öğretim Modeli: 4 yarıyıl yüz yüze eğitim ve30 iş günü zorunlu staj şeklindedir.
ÖğrenimÜcreti: Yasal öğrenim süresi sonunakadar (4yarıyıl) katkıpayı ve öğrenim ücreti bulunmamaktadır.
YükseköğretimProgramının Bağlı Bulunduğu Birimin Yeri: Programımız, Burdur’un Ağlasun İlçesinde yer alan AğlasunMeslek Yüksekokulu’na bağlıdır.
Eğitimve Öğretimin Nerede Gerçekleştirileceği: Eğitimve Öğretim, Ağlasun Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirilmektedir.
Dikey GeçişOlanakları:
HazırlıkSınıfı: İsteğe bağlı yabancı dilhazırlık sınıfı uygulanmamaktadır.
ProgramAkreditasyonları: Programın akreditasyonanlaşması yoktur.
Yurt: İlçede Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmamaktadır.Ancak öğrencilerinkonaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyon bulunmaktadır.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Ağlasun Meslek Yüksekokulu
Çınar Mh. Atatürk Cd. No:7 15800 Ağlasun - BURDUR
+90 248 213 80 00
+90 248 213 80 10
aglasunmyo@mehmetakif.edu.tr
© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi