Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı
Yayın Tarihi | 20 November 2024, Wednesday
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümünün amacı; hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, yazıları on parmakla, bakmadan, süratle yazabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.
Büro yönetimi veYönetici Asistanlığı programını başarıyla tamamlayan mezunlarımıza, “Büro Yönetimi Meslek Elemanı” unvanı verilmektedir. Mezunlarımız, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı alanında özel kurum ve kamu kuruluşlarında istihdam imkânı bulabilmektedir. Meslek elemanları, yöneticinin istediği yazıları yazma, matematik işlemleri gerçekleştirme, grafikleri bilgisayar ortamına aktarma, yöneticinin toplantı, randevu, seyahat, davet vb. etkinliklerini düzenleme, gelen ve giden yazıları dosyalama, yazıları yöneticiye iletme gibi görevleri üstlenmektedir.
4 yarıyıl yüz yüze eğitim ve30 iş günü zorunlu staj şeklindedir.
Yasal öğrenim süresi sonuna kadar (4yarıyıl) katkı payı ve öğrenim ücreti bulunmamaktadır.
Programımız, Burdur’un Ağlasun İlçesinde yer alan Ağlasun Meslek Yüksekokulu’na bağlıdır.
Eğitim ve Öğretim, Ağlasun Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirilmektedir.
İsteğe bağlı yabancı dil hazırlık sınıfı uygulanmamaktadır.
Programın akreditasyon anlaşması yoktur.
İlçede Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmamaktadır. Ancak öğrencilerin konaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyon bulunmaktadır.